ellmoo prowadzi tutaj blog rowerowy

Ellmoo's Bike World

Rekord Życiowy!!!! d a n e w y j a z d u 164.46 km 30.00 km teren 08:40 h Pr.śr.:18.98 km/h Pr.max:48.60 km/h Temperatura:25.0 Kalorie: 2150 kcal Rower:Kross Crow Meadow
Piątek, 15 lipca 2011 | dodano: 15.07.2011

Pobudka 4:15. Na shellu o 5, a tu Darka nie ma, co już mnie lekko zdziwiło. Start wyprawy 5:30 przez Nieszawki, Cierpice i drogę wojewódzką, której bym nie porównał do ścieżki lokalnej, bo nie było czego porównywać…
Przymusowy postój pod 3 drzewami przed deszczem, następnie Gniewkowo, Złotniki Kujawskie… i tu był Skręt na Barcin (14km). Jedziemy przez jakieś dziwne kopalnie żwiru i piasku…. Widzę z daleka miasto, cały szczęśliwy, że zrobimy dłuższą przerwę… a tu mi Pakość wyrasta. Cóż nadłożyliśmy jakieś 20 km… W końcu po skręceniu w to drugie lewo dojechać do Wenecji i Biskupina!

Tu obiad trochę nam wciśnięty, a potem realizacja na zamówienie zdjęć z Biskupina. Szybkie zakupy i dzida do Nakła. Z wiatrem to było momentami nawet 35 km/h, ale pod wiatr prędkość spadała do 8,7 km/h… W pewnym momencie skręt w prawo, zjazd z dużej górki, a na dole skrzyżowanie, znaki nie pasują, miejscowości nie pasują, cóż. Do Szubina przez pole kukurydzy, potem DK 5. Z Szubina już „tylko” 18 km do Nakła… po 9 kmach jazdy 24-25 skwitowaliśmy tylko 10 minutowym postojem. Ale warto było, buziaka dostałem! :)

_________________
44,08 %

Kategoria >150

DaruS
| 11:16 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Grzanuś... nie chciał byś go widzieć :P (mnie z resztą też) wyglądałem jak radioaktywny królik doświadczalny, miałem tak strasznie przekrwione oczy
Panzrybka
| 10:44 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Hehe. :D
Ania | 10:11 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Bartuś całkiem ciekawy widok. I ta typowa mina irytacji i zmęczenia :P .
| 00:14 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Nice score! Chciałbym Cię zobaczyć na tym 164 ka-emie :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser